În perioada sărbătorilor toţi angajaţii au avut liber. Şi pentru că uneori e bine să începi cu o pauză, în care să-ţi clarifici toate nelămuririle cu privire la noutăţile întâlnite, mi-am rezervat şi eu un răgaz de sărbători pentru documentare.

În prima săptămână după angajare, am întrebat mai mult din curiozitate şi curtuazie, decât de grijă, dacă firma a fost atinsă de criza economică despre care se tot vorbeşte. Răspunsul m-a surprins: nu. Voi încerca în rândurile următoare să discut cu voi despre e-commerce, internet(ul românesc) şi SN Deco.

Am citit pe TechCrunch că Amazon a avut un Crăciun foarte bun, având cu câteva procente în plus faţă de din anii trecuţi. În cifre, în 2008 s-au făcut 72,9 comenzi pe secundă, faţă de 2007, când numărul acestora a fost de doar 62,5.

La nivelul la care este SN Deco, intrarea în online pe piaţa de decoraţiuni interioare nu reprezintă decât o oportunitate de a creşte numărul vânzărilor şi de a îmbunătăţi imaginea firmei. Este un moment cheie şi-o investiţie strategică, pe care eu personal o consider binevenită.

SN Deco îşi ţinteşte un procent de vânzări online de minim 5% din vânzările actuale pentru anul 2009. Dacă e mult sau puţin, vom putea spune abia anul viitor, la următorul bilanţ, când vom realiza dacă investiţia actuală a meritat sau nu efortul depus. Nu vom aştepta să ne găsească potenţialii clienţi pe noi. Vom face noi tot posibilul să îi găsim pe ei.

Eu împreună cu Ovidiu ne vom asigura că vom folosi cele mai bune şi mai eficiente metode pentru a promova şi pentru a face cunoscute produsele SN Deco. Vom apela în primă fază la bloguri, aşa că rog bloggerii care ajung pe-aici şi citesc rândurile mele să păstreze adresa la îndemână sau să se aboneze la feed.

Sper să nu dezamăgim şi să ne-auzim şi peste un an de zile la fel de optimişti ca azi.

Gabi de la SN Deco vă urează „La mulţi ani” şi vă aşteaptă şi în 2009 pe-aici 🙂